duminică, 8 iulie 2012

La Adunarea cu Cântare chiar s-a cântat!

Pe la jumătatea lunii mai, lansasem o invitație la un eveniment perma-cultural în Poiana cu Permacultură. L-am numit Adunare cu Cântare şi l-am lansat cu scopul de a arăta că putem să ne facem singuri distracţia şi în mod special muzica şi mai ales că nu avem nevoie nici de MTV, nici de radio, nici de mp3 playere, nici de bilete scumpe la concert.
Ce ai ieşit în final? Ne-am adunat până la urmă 6 persoane, dornice de a-şi exersa creativitatea şi după ce am mâncat...


Am inceput să cântăm, fiecare la intrumentele preferate. Unii la coji de nucă de cocos, alţii la xilofon, alţii la zurgălăi, dar toata lumea cu veselie...


... si cu muguri de fluier...


...şi de muzicuţă...


... si de chitară...


... apropos de chitară, am reuşit un foarte bun sincron la improvizaţie cu Dan, un fin cunoscător al muzicii în general şi al chitării în special, a reuşit foarte repede să prindă improvizaţiile făcute de mine la muzicuţă.


În concluzie, prima ediţie Adunare cu Cântare din Poiana cu Permacultură a fost una reuşită, chiar şi în ciuda ploii mărunte ce se instalase în acea dupamiază. Am avut prelată şi nu ne-am udat instrumentele. Şi în mod sigur mai facem, poate chiar anul ăsta, deja se anunţă mai mulţi doritori să participe la un astfel de eveniment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu